Turistička agencija ColosseumTravel Bor
e-mail: kontakt@colosseumtravel.rs Telefon: 030/442 500, Mob: 064/4 247 935
Trajanje: Letovanje
Destinacija: Crna Gora, Rafailovići

PANSION OBALA

PANSION “OBALA” – nalazi se nedaleko od same plaže i na 100m od hotela “Obala”. Raspolaže 1/2, 1/3 i 1/4 sobama. Svaka soba poseduje kupatilo, terasu, frižider, televizor i klima uređaj čije je korišćenje uključeno u cenu. Ishrana je u hotelu “Obala’’ na bazi polupansiona (doručak-švedski sto, večera-izbor više jela), na čijoj se recepciji gosti javljaju prilikom dolaska.

Cenovnik

Tip sobe 08.06. 17.06. 17.06. 26.06. 26.06. 05.07. 05.07. 14.07. 14.07. 23.07. 23.07. 01.08. 01.08. 10.08. 10.08. 19.08. 19.08. 28.08. 28.08. 06.09. 06.09. 15.09. 15.09. 24.09.
broj noćenja 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9
1/2 soba
195
210
230
250
260
260
260
260
240
230
205
190
1/3 soba
195
210
230
250
260
260
260
260
240
230
205
190
Cene su izražene u eurima po osobi i obuhvataju 9 polupansiona
Cenovnik br.3/26.02.2018
ARANŽMAN OBUHVATA:
Smeštaj u pansionu “Obala” u izabranoj smeštajnoj jedinici na bazi 9 polupansiona (doručak i večera), organizaciju aranžmana.

 

ARANŽMAN NE OBUHVATA:
Prevoz turističkim autobusom (klima, audio/video oprema) na relaciji  Beograd-Rafailovići-Beograd, mesnu boravišnu taksu i osiguranje (plaća se na licu mesta – 1.5 eur po osobi po danu),putno-zdravstveno osiguranje, individualne troškove.

 

PUTNO-ZDRAVSTVENO OSIGURANJE:                                                                                                                           Omniturs je za svoje putnike obezbedio ponudu za neophodno putno zdravstveno osiguranje, kao ponudu za polisu osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima osiguravajuće kompanije, sa svim neophodnim informacijama i tarifama.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke Addiko Bank a.d. za efektivu, na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
 30% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza plaća se prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišćenja usluge
– 30%  od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do 20.decembra 2018. godine – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju
– 30% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do 20.decembra  2018. god bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja).

 

POPUSTI ZA DECU:
– dete do 2 god. – gratis u zajedničkom ležaju i nema ishranu
– dete od 2-12 godina u zajedničkom ležaju u pratnji 2 odrasle osobe ostvaruje popust 50%
– prvo dete od 2-12 god. u sopstvenom ležaju u pratnji 2 odrasle osobe ostvaruje popust 30%,
a drugo dete od 2-12 god. u zajedničkom ležaju ostvaruje popust 50%.
Navedeni popusti za decu važe samo u pratnji 2 odrasle (punoplative) osobe. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
– putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET – TA OMNITURS, Beograd, mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

 

POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNITURS  i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima koje reguliše Zakon o turizmu. OMNITURS kao organizator putovanja poseduje Licencu  OTP br. 235/2010. od 11.02.2010., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 300.000€ za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0120/2018 od 10.01.2018. koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu Polisu br. 300060581 od 25.01.2018. godine ugovorenu sa Akcionarskim društvom za osiguranje „DDOR Novi Sad“ – Novi Sad.

OSTALE  VAŽNE  NAPOMENE: 
– putnici u smeštajne jedinice  ulaze posle 14:00h  prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
– predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice. – putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u hotelu. – jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom hotelu, letovalištu i regiji, kao i od  drugih faktora.
– organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju Crne Gore.
– putnici koji nisu državljani Republike Srbije  dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
– organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu,
gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
– organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak:putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
– maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice, izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
– potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, kao i opštim uslovima putovanja organizatora putovanja, garancijom putovanja i putnim osiguranjem – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
– agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni   redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
– agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
– agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i   sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija, sajamskih popusta i specijalnih programa.

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan – Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli: iz Beograda – sa Novog Beograda, parking preko puta Buvlje pijace, ugao Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, blok 42 u 19:00h (ukoliko gradska uprava ne donese odluku o polasku sa drugog mesta). Putovanje magistralnim putem Beograd – Rafailovići, sa povremenim pauzama i sakupljanjem putnika prema najavi. Noćna vožnja.
2. dan – Dolazak u Rafailoviće u prepodnevnim satima i smeštaj u sobe (najranije od 14:00). Slobodno vreme i boravak.
2-10.dan – Boravak na bazi izabrane usluge u pansionu “Obala” na bazi 9 polupansiona, prema programu.
11.dan – Napuštanje soba najkasnije do 09:00 h. Polazak za Beograd oko 19:00 u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju (a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju).
12.dan – Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim satima. Kraj usluge.

Uz ovaj program vaze Opsti uslovi putovanja T.A.Omniturs usaglaseni sa standardima YUTA-e.

Ovlašćeni subagent Colosseum Travel Bor